حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قطع درختان شهرک زعفرانیه با پیگیری موضوع از دادستان تبریز متوقف شد

شناسه : 12601 04 آوریل 2018 - 7:20 212 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز از توقف ادامه قطع درختان زعفرانیه خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی مدبر گفت: طی صدور حکم دادگاه، درختان فضای سبز شهرک زعفرانیه با حضور نیروی انتظامی قطع و زمین بایر به مالکان خصوصی واگذار شده بود که با رایزنی دادستان محترم تبریز […]

قطع درختان شهرک زعفرانیه با پیگیری موضوع از دادستان تبریز متوقف شد
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز از توقف ادامه
قطع درختان زعفرانیه خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر گفت: طی صدور حکم دادگاه، درختان فضای سبز شهرک زعفرانیه با حضور نیروی انتظامی قطع و زمین بایر به مالکان خصوصی واگذار شده بود که با رایزنی دادستان محترم تبریز تداوم اجرای این حکم متوقف شد.

وی افزود: بنده 3 ماه است که در سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز حضور یافته‌ام و 5 ماه قبل رأی دادگاه تجدیدنظر درخصوص قطع درختان صادر شده بود.

وی اظهار داشت: کاربری فضای سبز این زمینی به مساحت 500 متر توسط مسکن شهرسازی تغییر داده شده و 4 سال قبل برای آن محل کاربری مسکونی صادر و به فروش رفته بود، دادگاه بدوی و تجدیدنظر در برابر قرارداد فضای سبز، سند شش‌دانگ مسکونی موخرالاصدور را ارجح‌تر دانستند و رأی به قطع درختان دادند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.