حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیاده‌راه خیابان فردوس ائل‌گلی آماده بهره‌برداری است

شناسه : 7575 18 اکتبر 2017 - 5:00 256 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه پیاده راه فردوس ائل گلی به پایان رسیده و این پروژه زیباسازی شهری، آماده بهره برداری شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، رسول موسایی افزود: خیابان فردوس، شهرک های گلشهر، باغچه بان، یاغچیان و پرواز را به مجموعه تاریخی تفریحی ائل […]

پیاده‌راه خیابان فردوس ائل‌گلی آماده بهره‌برداری است
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه پیاده راه فردوس ائل گلی به پایان رسیده و این پروژه زیباسازی شهری، آماده بهره برداری شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، رسول موسایی افزود: خیابان فردوس، شهرک های گلشهر، باغچه بان، یاغچیان و پرواز را به مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی متصل می کند.

وی با بیان این که روزانه بیشترین تردد شهروندان برای استفاده از ائل گلی، از خیابان فردوس به انجام می رسد.، افزود: پروژه مذکور به طول ۱۵۰ متر و به عرض ۱۴ متر از خیابان به پیاده راه تبدیل شده است.

موسایی با اشاره به طراحی زیبا و جدید در احداث پیاده راه فردوس تصریح کرد: علاوه بر کف‌سازی، جدول‌گذاری و دال‌گذاری،۱۰ مورد فنداسیون برای اجرای سیستم روشنائی پروژه در نظر گرفته‌ شده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.