حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات احداث پروژه باندکندرو ستارخان شتاب گرفت

شناسه : 9349 05 دسامبر 2017 - 5:21 183 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از افزایش سرعت اجرای پروژه احداث باندکندرو ستارخان خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه به زودی تکمیل و در خدمت اهداف ترافیکی قرار می گیرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر گفت: با تکمیل احداث پروژه ترافیکی […]

عملیات احداث پروژه باندکندرو ستارخان شتاب گرفت
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از افزایش سرعت اجرای پروژه احداث باندکندرو ستارخان خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه به زودی تکمیل و در خدمت اهداف ترافیکی قرار می گیرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر گفت: با تکمیل احداث پروژه ترافیکی باند کندرو ضلع جنوبی خیابان ستارخان، مشکل ترافیک در مسیر آذربایجان به میدان ستارخان مرتفع می شود.

وی اظهار داشت: فاز نخست این پرو‍‍‍ژه حدفاصل میدان آذربایجان تا سه راهی شهید قره باغی بوده و میزان قابل توجهی از بار ترافیکی این مسیر را کاسته و به روان سازی روند ترافیکی کمک خواهد کرد.

شهردار منطقه ۴ اعتبار اختصاص یافته جهت عملیات بازگشایی و احداث باند کندرو ضلع جنوبی خیابان ستارخان را ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۵۰ میلیارد آن برای تملک املاک موجود در مسیر و ۱۰ میلیارد برای عملیات عمرانی در نظر گرفته شده است.

 اکبر امجدی با تاکید بر اینکه اتمام این پروژه باعث گشایش گره ترافیکی یکی از شریان های اصلی محدوده منطقه ۴ خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون فاز یک این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.