حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حادثه برخورد سمند و اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم سه کشته برجای گذاشت

شناسه : 6603 23 سپتامبر 2017 - 5:38 217 بازدید

تبریز ما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند به اتوبوس پارک شده در اتوبان پیامبر اعظم، که منجر به فوت سه سرنشین آن شد، خبر داد. به گزارش تبریز ما، حوالی ساعت ۷ صبح امروز طی گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید […]

حادثه برخورد سمند و اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم سه کشته برجای گذاشت
پ
پ

تبریز ما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند به اتوبوس پارک شده در اتوبان پیامبر اعظم، که منجر به فوت سه سرنشین آن شد، خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حوالی ساعت ۷ صبح امروز طی گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید یک دستگاه خودرو سمند با اتوبوس پارک شده در اتوبان پیامبر اعظم،ستاد فرماندهی سازمان گروه نجات ایستگاه های شماره ۸ یاغچیان و ۵ ولیعصر را جهت امداد رسانی عازم محل حادثه کرد.

مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به محل حادثه شتافته و شاهد برخورد شدید خودرو سمند شدند که موجب  مصدومیت و محبوس شدگی ۳ سرنشین آن شده بود.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات نجات هر سه سرنشین را از خودرو  خارج کردند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه، راننده مرد و سرنشین زن در دم جان باخته و یک سرنشین دختر ۱۳ ساله نیز جهت امداد رسانی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که متاسفانه وی نیز با وجود تلاش عوامل اورژانس در بیمارستان جان باخت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.