حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تکمیل و توسعه پروژه قطارشهری تبریز نگاه ویژه مسئولین استانی و شهری را می طلبد

شناسه : 9785 19 دسامبر 2017 - 4:53 241 بازدید

تبریز ما: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به مزایای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و علی الخصوص مترو، خواستار توجه ویژه مسئولان برای توسعه و تکمیل این پروژه شد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار داشت: مسئولین استانی و شهری و  همچنین سازمان […]

تکمیل و توسعه پروژه قطارشهری تبریز نگاه ویژه مسئولین استانی و شهری را می طلبد
پ
پ


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به مزایای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و علی الخصوص مترو، خواستار توجه ویژه مسئولان برای توسعه و تکمیل این پروژه شد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار داشت: مسئولین استانی و شهری و  همچنین سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید نهایت تلاش خود را برای جذب بودجه ملی در راستای تکمیل و توسعه قطاری شهری تبریز انجام دهند.

امام جمعه تبریز افزود: در شرایطی که هوای تبریز آلوده است ، امیدوارم همشهریان حدالامکان به جای استفاده از خودروی شخصی از متروی این شهر که بصورت منظم ، مرتب و تمیز خدمات رسانی می کند استفاده کرده و هم به روند کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان دلیل استفاده خود از تاکسی و مترو برای تردد به حوزه ی علمیه حضرت ولی عصر (عج) را آلودگی هوا و در خواست مسئولین برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی عنوان کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.