حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از سه دهنه پل عابر پیاده در بلوار شهیدان ذاکر

شناسه : 11105 23 ژانویه 2018 - 4:03 231 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ خبر داد: شهردار منطقه چهار از بهره برداری سه دهنه پل عابرپیاده در بلوار شهیدان ذاکر با هدف ارتقای ایمنی تردد عابرین خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این مطلب افزود: عملیات احداث پل های عابرگذر بلوار شهیدان ذاکر […]

بهره‌برداری از سه دهنه پل عابر پیاده در بلوار شهیدان ذاکر
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ خبر داد: شهردار منطقه چهار از بهره برداری سه دهنه پل عابرپیاده در بلوار شهیدان ذاکر با هدف ارتقای ایمنی تردد عابرین خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این مطلب افزود: عملیات احداث پل های عابرگذر بلوار شهیدان ذاکر در حال اتمام است که در دهه شکوهمند فجر انقلاب همزمان با سایر پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه به بهره برداری می رسد.
وی ارتقای ایمنی تردد عابرین را یکی از برنامه های مهم کاری منطقه برشمرد و افزود: برای احداث سه دهنه پل ۱۵میلیارد ریال هزینه شده است.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به سرعت بالای تردد خودروها در این مسیر گفت: شهروندان برای عبور از عرض این خیابان با مشکلاتی مواجه هستند که با تکمیل این پروژه، ایمنی تردد برای انها تامین می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.