حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معابر و کانالهای غرب تبریز توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ پاکسازی شد

شناسه : 12552 01 آوریل 2018 - 10:38 446 بازدید

تبریز ما: لایروبی معابر، خیابانها و کانالهای غرب تبریز توسط عوامل معاونت خدمات شهری و با حضور معاون محترم خدمات شهری و اکیپ اجرایی واحد ۱۳۷ اجرا شد . به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، داریوش نوین، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۶ در این خصوص گفت: به […]

معابر و کانالهای غرب تبریز توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ پاکسازی شد
پ
پ

تبریز ما: لایروبی معابر، خیابانها و کانالهای غرب تبریز توسط عوامل معاونت خدمات شهری و با حضور معاون محترم خدمات شهری و اکیپ اجرایی واحد ۱۳۷ اجرا شد .

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، داریوش نوین، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۶ در این خصوص گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد آبگرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی و ساکنان حوزه غرب تبریز معابر، خیابانها و کانالهای سطح حوزه، توسط شهرداری منطقه ۶ لایروبی شد .

وی افزود: براساس دستور شهردار محترم منطقه و به علت موقعیت جغرافیایی شهر تبریز در زمان بروز بارندگی و جریان آبهای سطحی به سمت منطقه غرب کلانشهر تبریز و بروز مشکلاتی از جمله آبگرفتی برای اهالی و کارکنان کارخانجات مستقر در منطقه شهرداری منطقه ۶ تبریز اقدام به اصلاح و لایروبی کانال ایلی سو کرده است .

نوین، خاطرنشان کرد: عدم رعایت نکات فنی در ساخت و سازهای انجام شده به ویژه در حریم کانال های انتقال آب، نیز ریختن زباله و نخاله در مسیل های منطقه، موجب آبگرفتگی و بروز مشکلاتی در موقع بارندگی می شود که توسط نیروهای زحمت کش این منطقه لایروبی شد . 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.