حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جانمایی درختان معابر بر روی نقشه فضای سبز منطقه

شناسه : 11299 27 ژانویه 2018 - 6:44 402 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز شهرداری منطقه یک از از طرح جانمایی درختان معابر بر روی نقشه فضای سبز این منطقه خبر داد. مهندس دلدار ضمن اشاره به تهیه نقشه جامع فضای سبز توسط اعضای دفتر فنی منطقه یک طی یکسال گذشته که دارای اهمیت فراوانی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جانمایی درختان معابر بر روی نقشه فضای سبز منطقه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز شهرداری منطقه یک از از طرح جانمایی درختان معابر بر روی نقشه فضای سبز این منطقه خبر داد.

مهندس دلدار ضمن اشاره به تهیه نقشه جامع فضای سبز توسط اعضای دفتر فنی منطقه یک طی یکسال گذشته که دارای اهمیت فراوانی برای آمار کلی پارکهای منطقه، انبوه کاریها و رفوژهای سطح حوزه و جاگذاری درختان در روی نقشه بوده اعلام داشت : این موضوع در حفظ و حراست فضاهای سبز دارای حساسیت ویژه ای است که با اجرای طرح و آغاز آن شاهد احیاء و نگهداری و رصد درختان خواهیم بود.


مدیر فضای سبز منطقه یک افزود: در این طرح با برداشت موقعیت ، محیط بن، پلاک و عکس درختان سطح معابر و جانمایی هر درخت در مقابل پارک مسکونی مربوط به خود در روی نقشه ضمن ثبت آمار دقیق درختان منطقه ، در صورت قطع بدون مجوز درختان ، پیگیری تخلفات مالکین پلاک مربوطه امکان پذیر خواهد بود.

 


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.