حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آسفالت کوچه های سطح منطقه با توان مضاعف تداوم دارد.

شناسه : 8119 04 نوامبر 2017 - 9:56 309 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از تداوم آسفالت کوچه های سطح منطقه با توان مضاعف خبر داد . براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : طرح آسفالت ریزی کوچه های سطح منطقه که در شش ماهه دوم برنامه ریزی شده بود از اول مهر ماه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آسفالت کوچه های سطح منطقه با توان مضاعف تداوم دارد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از تداوم آسفالت کوچه های سطح منطقه با توان مضاعف خبر داد .

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : طرح آسفالت ریزی کوچه های سطح منطقه که در شش ماهه دوم برنامه ریزی شده بود از اول مهر ماه به سرعت در حال اجرا می باشد  و این طرح همچنان تداوم دارد.

شهردار منطقه یک گفت: بسیاری از کوچه های سطح حوزه که به درخواست شهروندان گرامی  به ترتیب اولویت در برنامه کاری قرار گرفته بود توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه  به مرحله اجرا  درآمد و همزمان چندین کوچه دیگر در این طرح قرار گرفته است .

مولاخواه افزود: کوچه جوانان واقع در خیابان بعثت، کوچه انتصاری در خیابان عباسی ، کوی چشم انداز ، آسفالت روی کانال چهار راه عباسی ، کوچه کرامت در خیابان عباسی از جمله مسیر هایی است که با توان مضاعف در طرح آسفالت ریزی  اساسی قرار گرفته اند.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.