حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات پروژه جدول کانیوی ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر

شناسه : 10580 09 ژانویه 2018 - 6:43 365 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز اجرای پروژه جدول کانیوی ضلع غربی  مجتمع بعثت ولیعصر خبر داد.  براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با توجه به خیابان جدیدالحداث مجتمع بعثت ولیعصر فاقد جداول مورد نیاز بوده و این امر […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات پروژه جدول کانیوی ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز اجرای پروژه جدول کانیوی ضلع غربی  مجتمع بعثت ولیعصر خبر داد.

 براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با توجه به خیابان جدیدالحداث مجتمع بعثت ولیعصر فاقد جداول مورد نیاز بوده و این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای عابرین و خودروهایی که تردد می نمودند شده بود ، لذا اقدامات اولیه جهت ساماندهی وضعیت موجود انجام پذیرفت.


.


.


.


معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: اجرای جداول کانیوی ضلع غربی این خیابان باعث از بین رفتن مخاطرات گشته و شهروندان گرامی در این مسیر می تواند به راحتی تردد نموده و با استفاده از این اقدام و استانداردسازی مسیر و نصب علائم راهنمائی و رانندگی شاهد آرام سازی خیابان مجتمع بعثت فرهنگیان باشیم.

 

.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.