حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – محلول پاشی ها به عملکرد حوزۀ خدمات شهری تسریع می بخشد.

شناسه : 11296 27 ژانویه 2018 - 4:39 286 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون خدمات شهری منطقه یک از سرعت بخشیدن عملکرد این معاونت به واسطۀ محلول پاشی ها خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این مطلب که ، برای اولین بار در مناطق دستگاه محلول ساز در این منطقه افتتاح گردید […]

پورتال شهرداری منطقه یک – محلول پاشی ها به عملکرد حوزۀ خدمات شهری تسریع می بخشد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون خدمات شهری منطقه یک از سرعت بخشیدن عملکرد این معاونت به واسطۀ محلول پاشی ها خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این مطلب که ، برای اولین بار در مناطق دستگاه محلول ساز در این منطقه افتتاح گردید افزود: این امر باعث گشته تا در زمانهای بارش و یخبندان بتوان سهولت از این محلولها استفاده نمود.


.


.


.


معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک اشاره نمود: این محلول پاشی ها نه تنها از تخریب فضای سبز ، آسفالت و جداول سطح حوزه جلوگیری به عمل می آورد ، بلکه در عملکرد اجرائی و حضور بموقع و نتایج حاصله تسریع می گردد.

وی گفت: تمامی اکیپ های منطقه در حال آماده باش هستند و با هماهنگی ادارۀ هواشناسی هر ساعت وضعیت بررسی می نمائیم و نسبت به آن برنامه های این معاونت تنظیم می کنیم و تمامی ادارات و وسائل لازم مبنی بر محلول پاش و یخزدائی و برفروبی آماده بوده و نیروهای خادم در خدمات شهری در امادگی صدرصدی هستند.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.