حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ویژه ایمن سازی حریم مدارس در سطح منطقه اجرایی شد.

شناسه : 6546 21 سپتامبر 2017 - 7:28 322 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرایی شدن طرح ویژه ایمن  سازی حریم مدارس در سطح منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام نمود: با توجه به فرا رسیدن بهار علم و دانش و برنامه ریزی  برای اقدامات در راستای استقبال از این ایام […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ویژه ایمن سازی حریم مدارس در سطح منطقه اجرایی شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرایی شدن طرح ویژه ایمن  سازی حریم مدارس در سطح منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام نمود: با توجه به فرا رسیدن بهار علم و دانش و برنامه ریزی  برای اقدامات در راستای استقبال از این ایام توسط منطقه یک که شامل اجرای طرحهای خدماتی ، فضای سبز، عمرانی ، ترافیک و فرهنگی بود ، خوشبختانه پس از بررسی توسط کارشناسان مربوطه و هدف گذاری در سطح حوزه ،اقدامات شایسته ای انجام پذیرفت.


.


شهردارمنطقه یک اظهار داشت : پس از اجرای طرح پاکسازی ، تنظیف، اصلاح وضعیت پلها، شست و شوی جویها ، امحاء دیوارنوشته ها و حذف زوائد بصری توسط معاونت خدمات شهری ، طرح ویژۀ  ایمن سازی حریم مدارس توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک آغاز گردید.

وی گفت: این طرح با توجه به آغاز مدارس و با جدیدترین متد خط کشی عابر پیاده که مور تایید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری می باشد انجام پذیرفته که شامل خط کشی عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی ، خطوط عابر پیاده و اصلاح وضعیت تابلوها و علائم موجود در مقابل مدارس و مراکز آموزشی می باشد.

 


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.