حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – شبکه بندی آسفالت به صورت زیربنائی در سطح منطقه انجام یافته است

شناسه : 11969 25 فوریه 2018 - 8:35 309 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آسفالت سطح این حوزه به صورت زیر بنائی و شبکه بندی شده خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : اقدامات اساسی منطقه در جهت آسفالت ریزی خیابانها و معابر اصلی یکی از مهمترین و اساسی ترین […]

پورتال شهرداری منطقه یک – شبکه بندی آسفالت به صورت زیربنائی در سطح منطقه انجام یافته است
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آسفالت سطح این حوزه به صورت زیر بنائی و شبکه بندی شده خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : اقدامات اساسی منطقه در جهت آسفالت ریزی خیابانها و معابر اصلی یکی از مهمترین و اساسی ترین پروژه هائی بود که در سالجاری محدوده های فراوانی را در بر گرفته  و انجام یافت.

شهردار منطقه یک افزود: شبکه بندی اساسی و زیربنایی در این حوزه باعث شده تا از تخریب و استهلاک آسفالتها جلوگیری  بعمل آمده و عمر مفید آسفالت را بالاتر برده و ماندگاری آن افزایش یابد.

وی گفت: حدود2کیلومتراز مسیر اتوبان پاسداران (حد جنوبی) زیر سازی وآسفالت اساسی شده که به جهت حائز اهمیت بودن پروژه ، یکی از فعالترین و مهمترین اقدامات بود که به انجام رسید وبسیاری از مشکلات و مخاطرات موجود دراتوبان را از بین برده است.

مولاخواه به مسیر های آسفالت شده درسال جاری اشاره کرد و از مسیرهای تبریز ما ، رازی ، پروین اعتصامی ، گلکار، گلپارک، پارک معلم ، پل توانیر و… نام برد .

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.