حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای 10 هزار متر عملیات پله گذاری در محلات کم برخودار و حاشیه نشین سطح حوزه در جهت توزیع متوازن خدمات

شناسه : 8483 12 نوامبر 2017 - 8:29 337 بازدید

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولا خواه شهردار منطقه یک از اجرای 10 هزار متر عملیات پله گذاری در محلات کم برخوردار وحاشیه نشین سطح این حوزه در جهت توزیع متوازن خدمات خبر داد .  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این مطلب افزود  بخش عظیمی از […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای 10 هزار متر عملیات پله گذاری در محلات کم برخودار و حاشیه نشین سطح حوزه در جهت توزیع متوازن خدمات
پ
پ

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولا خواه شهردار منطقه یک از اجرای 10 هزار متر عملیات پله گذاری در محلات کم برخوردار وحاشیه نشین سطح این حوزه در جهت توزیع متوازن خدمات خبر داد .

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این مطلب افزود  بخش عظیمی از سطح منطقه یک  را مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر در بر گرفته و نیاز مبرم به توزیع متوازن خدمات در این محلات می باشد.

وی اظهار نمود: طرحهای عظیمی در حوزه های عمرانی ،خدماتی ، فضای سبز و فرهنگی ، اجتماعی و حوزه سلامت در این نقاط انجام پذیرفته که قابل توجه است.

شهردار منطقه یک ضمن مهم بر شمردن این امر بیان داشت: در ششماهه اول سال بنا به دستور کار منطقه طبق بودجه اعلامی ، وظایف مهمی در حوزه خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین بر عهده منطقه قرار گرفت که از ان جمله می توان به طرح پله گذاری در کوچه های شیبدار اشاره نمود که با توجه به نبود این امکانات ،شهروندان گرامی واقع در مناطق سیلاب قوشخانه ، ملازینال ، ایده لو و … دچار مشکلات عدیده ای در فصل بارندگی و سرما می شدند.

وی گفت اکنون پس از سپری شدن چند ماه از سال جاری اقدامات شایسته ای توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و همکاران سخت کوش این حوزه در راستای ساماندهی و اجرای پله گذاری در این محلات به میزان 10 هزار متر انجام یافته که در حدود 31 کوچه واقع در مناطق کم بر خوردار را تحت پوشش قرار داده و به اتمام رسیده اند .

مهندس مولا خواه بر تداوم این طرحها اشاره و افزود: تا پایان سال، طرحهای دیگر این حوزه در راستای خدمات یکسان در سطح منطقه انجام می پذیرد و نقاط هدف که همانا مناطق حاشیه نشین می باشد در قالب چندین فاز عملیاتی اجرا ئی و تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد .


.


.


.


 امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.