حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای سرعت کاه در چند مسیر سطح حوزه

شناسه : 9348 05 دسامبر 2017 - 6:13 227 بازدید

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز اجرای سرعت کاه در چندین مسیر سطح این حوزه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : در پی درخواستهای شهروندان مبنی بر نیاز سرعت کاه در چند نقطه این حوزه و هماهنگی با حضور […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای سرعت کاه در چند مسیر سطح حوزه
پ
پ

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز اجرای سرعت کاه در چندین مسیر سطح این حوزه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : در پی درخواستهای شهروندان مبنی بر نیاز سرعت کاه در چند نقطه این حوزه و هماهنگی با حضور ترافیک ، اقدامات لازم در این خصوص بعمل آمد.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود: در برخی مسیرهای سطح حوزه با توجه به عدم رعایت برخی خودرو ها و احتمال خطرات جانی و مالی، بر اساس نظر کارشناسان مربوطه عملیات سرعت کاهها آغاز و هم اکنون در خیابان گلکار تقاطع خیابان وصال و دور برگردان کوچه حسن با توجه له اصلاح و زیرسازی آسفالت این مسیرها مجدداً اقدام لازم توسط عوامل این معاونت انجام می پذیرد.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.