حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح منطقه در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی در دستور کار قرار گرفت.

شناسه : 8280 07 نوامبر 2017 - 5:40 297 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه از آغاز طرح ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول و کانیووهای سطح حوزه در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب خبر داد. مهندس نصرا…پور با اعلام این مطلب افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح منطقه در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی در دستور کار قرار گرفت.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه از آغاز طرح ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول و کانیووهای سطح حوزه در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب خبر داد.

مهندس نصرا…پور با اعلام این مطلب افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر و کوچه ها از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنین مناطق مختلف حوزه و در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی که در هنگام بارندگی معضلات و مشکلات را برای شهروندان بوجود می آورد اقدام شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک بیان کرد: در ادامه فرآیند فعالیتهای عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقاء سطح کیفی معابر و افزایش خدمت رسانی به شهروندان ، عملیات جدول گذاری و کانیوو در کوچه هومن در دستور کار قرار گرفت و سریعاً انجام پروژه عملیاتی گردید.

شایان ذکر است هم اکنون در این مسیر عملیات اجرائی در حال انجام و اتمام می باشد.

 


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.