حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – در راستای تحقق طرح متوازن نمودن خدمات ، عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیر ملازینال آغاز گردید.

شناسه : 8585 15 نوامبر 2017 - 5:59 539 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیر ملازینال  در راستای تحقق طرح متوازن نمودن خدمات خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اشاره به طرح متوازن نمودن خدمات و ارائه خدمات ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین […]

پورتال شهرداری منطقه یک – در راستای تحقق طرح متوازن نمودن خدمات ، عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیر ملازینال آغاز گردید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیر ملازینال  در راستای تحقق طرح متوازن نمودن خدمات خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اشاره به طرح متوازن نمودن خدمات و ارائه خدمات ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین ، اعلام داشت : یکی از مهمترین اهداف منطقه جهت اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی ارائه خدمات به این مناطق بوده و بر همین اساس کارهای زیربنائی و ویژه ای انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه یک بیان داشت : با توجه به تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز آقای دکتر شهید باهر مبنی بر اجرا و نظارت دقیق بر پروژه های مناطق محروم ، این منطقه با تمام توان این مهم را در دستور کار خود قرار داده و چندین پروژه مهم از جمله آسفالت اساسی در مسیر ملازینال درۀ گلان را آغاز نموده و هم اکنون توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرای این طرح هستیم.


.


وی افزود: برای متوازن نمودن خدمات و از بین بردن فاصله در مناطق سطح حوزه از هیچ امری فروگذار نخواهیم گشت و تعادل کاری ویژه ای در پروژه های منطقه یک مشاهده می گردد که طبق برنامه ریزی بعمل آمده تداوم داشته و تا حصول نتایج لازم و رسیدن به اهداف سازمانی همچنان تلاش خواهیم نمود.

 

 

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.