حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری همایش تغذیه سالم همزمان با روز جهانی غذا در خانه سلامت شهرداری منطقه یک

شناسه : 7515 16 اکتبر 2017 - 19:31 614 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری همایش بزرگ تغذیه سالم ، همزمان با روز جهانی غذا در خانه سلامت منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام نمود: این همایش با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه یک ، اداره سلامت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری همایش تغذیه سالم همزمان با روز جهانی غذا در خانه سلامت شهرداری منطقه یک
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری همایش بزرگ تغذیه سالم ، همزمان با روز جهانی غذا در خانه سلامت منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام نمود: این همایش با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه یک ، اداره سلامت شهرداری کلانشهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع سلامت شهید باکری با حضور صدها نفر از بانوان که در حوزه آشپزی و سفره آرایی آموزش دیده بودند برگزار و با استقبال خوبی مواجه گشته بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک اظهار داشت : در کنار این همایش بزرگ آشپزی با شعار نمک کمتر ، شکر کمتر، روغن کمتر و با حضور ده ها  نفر از کدبانوهای آذربایجانی برگزار و بالغ بر یکصد نوع غذا توسط 60 نفر از آشپزهای شرکت کننده در بخش مسابقه حاضر و داوری بعمل آمد.

وی گفت: شهردار منطقه یک مهندس مولاخواه ، حاج آقا حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، دکتر رمضانی معاونت تغذیه و درمان ، مدیران ارشد شیلات و چندین کارشناس بهداشت و درمان از جمله مهمانان ویژۀ این همایش بودند که از نزدیک شاهد برگزاری و مسابقه بوده و به برندگان جوائزی را اهدا نمودند.

راستی افزود: حدود یکصد نفر در این همایش برای بخش مسابقه آماده و 60 نفر شرکت کننده و صدها نفر از این همایش بازدید نمودند که در پایان مراسم توسط داوران آراء اعلام و 12 نفر برنده در بخش سفره آرائی و غذای بدون نمک ، شکر، روغن اعلام گشت.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.