حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – بخشی از ایمن سازی سکونت گاهها به آگاهی شهروندان در خصوص حقوق شهروندی بستگی دارد

شناسه : 10284 01 ژانویه 2018 - 6:51 280 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مختاری معاون شهرسازی منطقه یک به اهمیت آگاهی شهروندان در خصوص حقوق شهروندی برای ایمن سازی سکونت گاهها اشاره نمود. بر اساس این گزارش مهندس مختاری ضمن بررسی وضعیت منطقه به لحاظ شهرسازی و حساسیت جغرافیائی با وجود مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، ضمن […]

پورتال شهرداری منطقه یک – بخشی از ایمن سازی سکونت گاهها به آگاهی شهروندان در خصوص حقوق شهروندی بستگی دارد
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مختاری معاون شهرسازی منطقه یک به اهمیت آگاهی شهروندان در خصوص حقوق شهروندی برای ایمن سازی سکونت گاهها اشاره نمود.

بر اساس این گزارش مهندس مختاری ضمن بررسی وضعیت منطقه به لحاظ شهرسازی و حساسیت جغرافیائی با وجود مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، ضمن مهم بر شمردن آگاهی شهروندان از حقوق شهروندی و شناخت راهکارهای قانونی جهت ایمن سازی محیط زندگی خود به این مهم اشاره و اعلام داشت : ایمن سازی شهری یکی از مولفه های مهم و تعیین کننده یک شهر خوب به شمار می رود. در تئوری شکل خوب شهر مولفه های مهم و تعیین کننده یک شهر خوب دسته بندی شده اند.

معاون شهرسازی منطقه یک این مولفه ها را سر زندگی، معنی ، تناسب ، دسترسی، قانونمندی ، کارایی و… دانست که برای مثال سر زندگی را به معنای کارآمدی ضوابط و مقررات موجود در شهرسازی معنا کرده واعلام داشت: این مهم (مقررات شهرسازی) می تواند باعث رشد و توسعه یافتگی شهری گشته و از ایجاد شرایط نامناسب و تقویت حاشیه نشینی و مسائل پیرامون آن جلوگیری بعمل آورد.

وی گفت : اگر شهروندان به سلامت خود و جامعه بیشتر بیاندیشند، قبل از هر گونه اقدامی در مورد خرید و  فروش و مسائل مربوط به املاک خود می بایست به شهرداری مراجعه نموده و به صورت کاملاً شفاف و با آگاهی و علم به مسائل قانونی اقدام نموده ، خود و خانواده و جامعه را از برخی مسائل و مشکلات شهرسازی مصئون دارند.

 


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.