حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر (عج)عملیاتی شد

شناسه : 12359 18 مارس 2018 - 15:54 375 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرایی شدن پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر )عج (خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب که پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر به لحاظ کاهش بار ترافیکی و روان سازی آن یکی از اساسی ترین پروژه های […]

پورتال شهرداری منطقه یک – پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر (عج)عملیاتی شد
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرایی شدن پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر )عج (خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب که پروژه دوربرگردان سربالایی ولیعصر به لحاظ کاهش بار ترافیکی و روان سازی آن یکی از اساسی ترین پروژه های منطقه می‌باشد، اعلام داشت: این پروژه که قبلا طراحی شده بود خوشبختانه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده است.

شهردار منطقه یک گفت: هم اکنون شاهد استقرار تیر پلهای احداث این دوربرگردان می‌باشیم و جهت عدم ایجاد ترافیک و خلل در جریان تردد خودروها و عبور و مرور شهروندان گرامی، هماهنگی‌های لازم جهت اجرای پروژه به صورت شبانه به عمل آمده است.

وی تصریح کرد : این پروژه باعث تعریض پل اول سربالایی ولیعصر می گردد و شاهد آرام سازی مسیر و رفع معضلات ترافیکی موجود خواهد گردید.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.