حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای حدود 7000 متر کانال سر پوشیده در سطح منطقه یک موفقیتی چشمگیر درخصوص روانسازی آبهای سطحی معابر شهری است .

شناسه : 11848 18 فوریه 2018 - 9:06 341 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای حدود7000 متر کانال سرپوشیده در سطح این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب که ، یکی از مهمترین پروژه های منطقه یک در سال 96 احداث کانال سرپوشیدۀ آبهای سطحی در […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای حدود 7000 متر کانال سر پوشیده در سطح منطقه یک موفقیتی چشمگیر درخصوص روانسازی آبهای سطحی معابر شهری است .
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای حدود7000 متر کانال سرپوشیده در سطح این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب که ، یکی از مهمترین پروژه های منطقه یک در سال 96 احداث کانال سرپوشیدۀ آبهای سطحی در این منطقه است و به منظور جلوگیری از تجمیع آبهای روان در معابر و عدم گرفتگی جوبها و مسدود شدن خیابانها انجام یافته ، افزود: در حال حاضر این اقدامات زیر بنائی باعث عدم گرفتگی معابر شده است و شاهد دفع آبهای ناشی از بارندگی های اخیر هستیم و این امر از بسیاری مخاطرات و ریزش آب به منازل و مغازه های واقع  در مسیر جلوگیری نموده است.

 شهردار منطقه یک گفت: اجرای حدود 7000 متر کانال دفع آبهای سطحی در مسیرهای گلکار ، یوسف آباد ، عباسی ، زیرگذر گلپارک ، 14 متری کوی جانبازان ، کوچه شهید شمعچیان و… انجام یافته و هم اکنون چند مسیر دیگر  نیز در دست اقدام و در مراحل انجام مناقصه می باشد که به زودی شاهد اجرای آنها نیز خواهیم بود.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.