حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جدید پروژه پله گذاری در کوچه های شیبدار مناطق کم برخوردار

شناسه : 13344 22 می 2018 - 19:46 909 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس قربانیان تبریزی شهردار منطقه 1 از آغاز طرح جدید پروژه پله گذاری در کوچه های شیبدار مناطق کم برخوردار این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش شهردار منطقه یک اعلام داشت:با توجه به بازدید های اخیر در سطح مناطق کم برخوردار ، برخی از […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جدید پروژه پله گذاری در کوچه های شیبدار مناطق کم برخوردار
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس قربانیان تبریزی شهردار منطقه 1 از آغاز طرح جدید پروژه پله گذاری در کوچه های شیبدار مناطق کم برخوردار این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش شهردار منطقه یک اعلام داشت:با توجه به بازدید های اخیر در سطح مناطق کم برخوردار ، برخی از کوچه های شیبدار این مناطق نیاز به اجرای پله گذاری داشتند که طی برنامه ریزی کاملی این کوچه ها در طرح جدید پروژه پله گذاری قرار گرفت.

مهندس قربانیان اظهار نمود: با اجرای این پروژه که از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است ، بسیاری از مشکلات شهروندان در خصوص عبورو مرور دراین مناطق حل گشته و به راحتی خواهند توانست تردد نمایند.

وی اشاره نمود: نقاط هدف مناطق کم برخوردار بوده و کوچه هایی که در این طرح قرار گرفته در حال حاضر توسط اکیپ های مختلف معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال پله گذاری می باشند و این طرح در سه فاز تداوم خواهد داشت که هم اکنون در فاز اول آن قرار داریم.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.