حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – بخش مهمی از توسعۀ شهر به نگرش تخصصی و کارشناسانۀ حوزه شهرسازی و معماری مربوط است.

شناسه : 10022 25 دسامبر 2017 - 6:31 343 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک تخصص درحوزه شهرسازی را راهی به سوی توسعۀ شهری دانستند. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه در آئین معارفه معاون جدید شهرسازی این منطقه که با حضور دکتر عزتی معاون شهرسازی تبریز و تنی چند از کارشناسان ، معاونین و مدیران […]

پورتال شهرداری منطقه یک – بخش مهمی از توسعۀ شهر به نگرش تخصصی و کارشناسانۀ حوزه شهرسازی و معماری مربوط است.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک تخصص درحوزه شهرسازی را راهی به سوی توسعۀ شهری دانستند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه در آئین معارفه معاون جدید شهرسازی این منطقه که با حضور دکتر عزتی معاون شهرسازی تبریز و تنی چند از کارشناسان ، معاونین و مدیران منطقه برگزار شده بود ضمن بیان این مطلب افزود: شکل گیری شهرداریها در کشور بالغ بر یک قرن است و در ادوار و اعصار مختلف منجر به توسعه شده و البته  شکل شهرداریها و ساختار آن از دورۀ قاجار به بعد تغییر یافته و به شکل موجود درآمده است و رنگ و بوی اروپایی یافته است و در هم تنیدگی امورات در شهرداریها و نیازهای مردمی باعث بوجود آمدن شرایط موجود گشته است.


.


شهردارمنطقه یک اشاره نمود: از زمان تصویب اولین قانون شهرسازی در سال 1312 تاکنون قوانین و مقررات معینی در خصوص شهر و شهرسازی به تصویب رسیده است که برخی از آنها بستر مناسبی را برای تهیۀ طرحهای شهری فراهم نموده است.

برخی نیز مستقیماً به تهیۀ طرحهای شهری مربوط بوده اند و برخی دیگر در جهت اصلاح و رفع نقایص طرحها موثر بوده است.

وی گفت : شهرسازی علمی جدید است که خود را بسیار مهم نشان داده و از مهمترین وظایف آن می توان به طرح و تنظیم نقشه های شهری، هماهنگی شهری با محیط طبیعت ، فیزیکی ، اجتماعی ، اقتصادی و… اشاره کرد و این مهم نشان از اهمیت جایگاه شهرسازی دارد که باید با حساسیت ویژه ای در این حوزه فعالیت نمود.

شهردار منطقه یک اخلاق و برخورد شایسته با ارباب رجوع و شهروندان را سرلوحۀ کارها دانسته و اعلام نمود: در کنار تخصص و فعالیتهای علمی شهرسازی باید با سعه صدر با شهروندان رفتار نمود تا از عملکرد شهرداریها رضایت کامل داشته با شند.

در این آئین ، مهندس مولاخواه از خدمات معاون قبلی ، آقای مهندس احمدی قدردانی نمودند و معاون جدید را فردی شایسته و متخصص دانسته و آرزوی توفیق و سر بلندی را برایشان مسئلت داشتند.

 


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.