حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه پیاده روسازی سر بالائی ولیعصر شتاب گرفت

شناسه : 11107 23 ژانویه 2018 - 4:26 321 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از شتاب در اجرای پروژه پیاده روسازی سربالائی ولیعصر خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود : ایجاد پیاده روسازی یکی از مهمترین پروژه های این منطقه محسوب می گردد که از ابتدای سالجاری دردستور […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه پیاده روسازی سر بالائی ولیعصر شتاب گرفت
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از شتاب در اجرای پروژه پیاده روسازی سربالائی ولیعصر خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود : ایجاد پیاده روسازی یکی از مهمترین پروژه های این منطقه محسوب می گردد که از ابتدای سالجاری دردستور کار قرار گرفته و شامل چند مسیر شریانی می باشد.

شهردار منطقه یک ضمن اشاره به این موضوع اعلام داشت: نقش اساسی و پر رنگ تبریز 2018 و ایجاد بسترهای مناسب و تغییر چهرۀ شهر بویژه در حوزه پیاده رو سازی و استاندارسازی آنها باعث تسریع در اجرای این پروژه گشته و توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ، همزمان چندین مسیراساسی پیاده روسازی گردید که از آن جمله می توان به پیاده روسازی خیابان امام (ضلع شمالی) ، خیابان فارابی (چایکنار)  وسربالائی ولیعصر اشاره نمود.

مولاخواه همچنین به حساسیت اصلاح ، زیرسازی و پیاده روسازی مسیر سربالائی ولیعصر اشاره نموده و بیان داشت : این مسیر به دلیل شیب تند آن در مواقع بارندگی ها باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می گردید که با اجرای دقیق و استاندارد این پروژه شاهد اصلاح مسیر و تردد روان عابرین پیاده و زیباسازی شهری خواهیم گشت.


.


به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.