حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – شهرداری منطقه یک تبریز الگویی شایسته جهت توسعه متوازن و موزون فعالیت های فرهنگی اجتماعی است

شناسه : 12899 18 آوریل 2018 - 16:47 775 بازدید

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز، مهندس خیری قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به همراه کارشناسان این معاونت از مراکز فرهنگی منطقه یک بازدید به عمل آورده و شهرداری منطقه یک را الگوی شایسته ای جهت توسعه متوازن و موزون فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی دانستند. بر اساس این گزارش مهندس خیری […]

پورتال شهرداری منطقه یک – شهرداری منطقه یک تبریز الگویی شایسته جهت توسعه متوازن و موزون فعالیت های فرهنگی اجتماعی است
پ
پ

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز، مهندس خیری قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به همراه کارشناسان این معاونت از مراکز فرهنگی منطقه یک بازدید به عمل آورده و شهرداری منطقه یک را الگوی شایسته ای جهت توسعه متوازن و موزون فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی دانستند.

بر اساس این گزارش مهندس خیری اظهار نمود: آنچه در این منطقه انجام پذیرفته کار زیربنایی و محتوایی است که بر اساس چشم‌انداز کوتاه مدت ،میان مدت و دراز مدت با نظر کارشناسانه در این حوزه برنامه ریزی و اجرا شده است.

 وی گفت: آموزش های شایسته و معرفی صحیح احکام اسلامی ، برگزاری جشنواره های مختلف بومی و منطقه ای، تلاش برای مبارزه با فرهنگ های وارداتی و تقلیدی از غرب، مقابله با تهاجم فرهنگی، آموزش های شهروندی، مشاوره های روانشناسی برای آرام سازی و رفع معضلات روحی شهروندان ،فعالیت در مساجد، مدارس، میادین ورزشی، فرهنگی در بخش ملی و مذهبی، جشنواره‌ها، سوگواره ها ، اعیاد،ولادت ها ، شهادت ها و… بسیار گسترده و چشمگیر بوده و در تمامی نقاط منطقه اعم از برخوردار و کم برخوردار انجام یافته است.

خیری اعلام نمود: ساماندهی وضعیت کتابخانه ها در این منطقه و جذب کتابخوان یکی دیگر از نقاط قوت فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی منطقه یک می باشد که در تداوم این امر امیدواریم شاهد جذب حداکثری شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان این منطقه باشیم.

  وی همچنین به تلاش های حوزه سلامت شهروندی در این منطقه اشاره و افزود: سلامت شهروندی یکی از مهمترین مسائل شهری است که با ایجاد بسترهای مناسب و ترغیب و تشویق شهروندان برای مراجعه به مراکز سلامت و پیگیری وضعیت جسمی و روحی خود، می‌تواند نتایج مهم و اساسی را در پی داشته باشد که در این منطقه با جدیت انجام پذیرفته و قابل تقدیر است.

شایان ذکر است مهندس خیری به همراه کارشناسان حوزه فرهنگی از مکان های مختلف منطقه بازدید بعمل آورده و مدیر امور فرهنگی منطقه آقای راستی گزارش های مبسوطی را به  سمع  و نظر آنان رساند.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


  امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.