حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – به همت تلاشگران خدمات شهری شاهد هیچگونه آبگرفتگی در معابر نیستیم.

شناسه : 11852 18 فوریه 2018 - 9:05 349 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری این منطقه از عدم هر گونه آبگرفتگی معابر در سطح حوزه منطقه یک خبر داد.  بر اساس این گزارش حضرتی بیان داشت : با توجه به اعلام وضعیت بارندگی های اخیر توسط هواشناسی ، تمامی نیروهای منطقه در قالب چندین […]

پورتال شهرداری منطقه یک – به همت تلاشگران خدمات شهری شاهد هیچگونه آبگرفتگی در معابر نیستیم.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری این منطقه از عدم هر گونه آبگرفتگی معابر در سطح حوزه منطقه یک خبر داد.

 بر اساس این گزارش حضرتی بیان داشت : با توجه به اعلام وضعیت بارندگی های اخیر توسط هواشناسی ، تمامی نیروهای منطقه در قالب چندین اکیپ مختلف آماده باش بوده و با تجهیزات لازم در مکانهائی که احتمال سیل و یا آبگرفتگی پیش بینی می گردید حاضر گشته و اقدامات مربوطه را انجام دادند.


 معاون خدمات شهری اظهار نمود: خوشبختانه در پی این تلاشها و کارهای اساسی و زیر بنائی در حوزۀ عمرانی منطقه به همت همکاران خدوم شاهد روانسازی معابر  و دفع آّبهای سطحی هستیم و هیچگونه مشکلی در سطح حوزه مشاهده نمی گردد اما با وصف این وضعیت همچنان تمامی نیروها در حال آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بلافاصله در محل حاضر و وظایف خود را انجام دهند.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.