حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز مرحله جدید حذف زوائد بصری و اصلاح جداول در قالب طرح (گوزل تبریزیم)

شناسه : 9579 13 دسامبر 2017 - 5:46 446 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه یک از آغاز مراحل جدیدی در اجرای طرح (گوزل تبریزیم) خبر داد. بر اساس این خبر مهندس حضرتی به تداوم این طرح در سطح حوزه منطقه یک اشاره و اعلام داشت :در مرحله جدید اجرای طرح مذکور، تمامی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز مرحله جدید حذف زوائد بصری و اصلاح جداول در قالب طرح (گوزل تبریزیم)
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه یک از آغاز مراحل جدیدی در اجرای طرح (گوزل تبریزیم) خبر داد.

بر اساس این خبر مهندس حضرتی به تداوم این طرح در سطح حوزه منطقه یک اشاره و اعلام داشت :در مرحله جدید اجرای طرح مذکور، تمامی زوائد بصری، میله های زاید، تابلوهای غیر قانونی، جمع آوری و جداول سطح حوزه اصلاح و ساماندهی میگردند.


.


.


معاون خدمات شهری منطقه یک افزود :روان سازی مسیرهای تردد عابرین، ساماندهی پیاده روها ، زیباسازی فضای شهری، آرام سازی بصری و… از جمله نتایج این طرح بوده که همچنان تداوم داشته و سعی مینماییم با همیاری شهروندان از زمان باقیمانده تا پایان طرح حوزه کارمان را گسترده تر و پر سرعت نماییم.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.