حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 14 پروژه مهم و اساسی در حوزه عمرانی ، خدماتی و ورزشی به بهره برداری می رسد

شناسه : 13174 05 می 2018 - 18:59 688 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه 1 از افتتاح 14 پروژه مهم در این منطقه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت : با توجه به اجرای چندین پروژه مهم در این منطقه که طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده در آخرین مراحل خود قرار […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 14 پروژه مهم و اساسی در حوزه عمرانی ، خدماتی و ورزشی به بهره برداری می رسد
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه 1 از افتتاح 14 پروژه مهم در این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت : با توجه به اجرای چندین پروژه مهم در این منطقه که طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده در آخرین مراحل خود قرار گرفتند طی روزهای آتی شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها خواهیم بود.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: این پروژه ها در حوزۀ عمرانی ، خدماتی و ورزشی می باشند که با افتتاح آنها شاهد خدمات ویژه ای از سوی خادمین شهردار به شهروندان خواهیم بود.

وی گفت: چندین عابر پیاده در خیابانهای هفت تیر ، توانیر ، یوسف آباد ، گلکار و احداث کانال سرپوشیده در ضلع شرقی خیابان گلکار،کانال سرپوشیده در ضلع شمالی خیابان عباسی،کانال خیابان عباسی ، پیاده روسازی در خیابانهای چایکنار امام خمینی (ره) ، هتل مرمر تا راهنمائی ، پارک موزیکال  ، سربالائی ولیعصر، خیابان تپلی باغ  ، پله گذاری در مناطق حاشیه نشین ، احداث سرویس بهداشتی و سالن چند منظوره بحران از جمله پروژه های قابل افتتاح است که به زودی تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.