حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم تودیع معارفه شهرسازی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز برگزار شد.

شناسه : 9990 25 دسامبر 2017 - 5:02 635 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، با حضور معاون حوزۀ شهرسازی و تودیع و معارفه شهرسازی این منطقه برگزار شد. بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور دکتر عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک و تنی چند از معاونین و مدیران […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم تودیع معارفه شهرسازی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز برگزار شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، با حضور معاون حوزۀ شهرسازی و تودیع و معارفه شهرسازی این منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور دکتر عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک و تنی چند از معاونین و مدیران منطقه در اتاق جلسه این منطقه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شایستۀ مهندس رضا احمدی در طول دوران تصدی خود در این منطقه ، آقای سیروس مختاری معاون جدید شهرسازی و معماری منطقه یک معرفی و ابلاغ ایشان در این مراسم اعلام و توسط دکتر عزتی و مهندس مولاخواه ارائه گردید.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.