حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی‌سو سرعت می‌گیرد

شناسه : 10843 16 ژانویه 2018 - 4:42 262 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: اهمیت و لزوم تسریع در اجرای پروژه کانال ایلی‌سو، مجموعه شهرداری و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان را بر آن داشته تا برای تسریع در اجرای این پروژه، اقدام کنند. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا در جلسه‌ای با مدیرعامل […]

پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی کانال ایلی‌سو سرعت می‌گیرد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: اهمیت و لزوم تسریع در اجرای پروژه کانال ایلی‌سو، مجموعه شهرداری و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان را بر آن داشته تا برای تسریع در اجرای این پروژه، اقدام کنند.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، با اعلام آمادگی و همکاری کامل شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: این کانال سالیان قبل برای هدایت آبهای سطحی احداث شده و در حال حاضر ضرورت دارد برای جلوگیری از وقوع بحران های احتمالی مرمت و بهسازی شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز به محدوده کانال ایلی سو در حد فاصل چهارراه بهشتی تا دانشگاه پیام نور اشاره کرده و گفت: این قسمت از کانال ایلی سو در فاز اول مقرر شد مقاوم سازی و بهسازی شود.

موحدنیا از فازبندی عملیات مقاوم سازی و بهسازی ایلی سو خبر داده و گفت: این پروژه طی مدت  ۱۲ ماه بصورت فازبندی و با اولویت بندی اجرا خواهد شد و فاز اول آن در صورت  مساعد شدن آب و هوا توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان اجرا خواهد شد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.