حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسؤول اصلی تبریز ۲۰۱۸ سازمان میراث فرهنگی است

شناسه : 9699 17 دسامبر 2017 - 6:47 157 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: مسؤول اصلی تبریز ۲۰۱۸ سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و به دلیل برگزاری این رویداد در شهر تبریز، شورا و شهرداری نیز دخیل می‌شوند که فقط بخشی از موضوع مرتبط به مجموعه شهرداری است. به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی اظهار داشت: با انتخاب تبریز به […]

مسؤول اصلی تبریز ۲۰۱۸ سازمان میراث فرهنگی است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: مسؤول اصلی تبریز ۲۰۱۸ سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و به دلیل برگزاری این رویداد در شهر تبریز، شورا و شهرداری نیز دخیل می‌شوند که فقط بخشی از موضوع مرتبط به مجموعه شهرداری است.

به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی اظهار داشت: با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، این رویداد تا دو هفته دیگر آغاز به کار خواهد کرد، از این رو باید رویداد تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای جذب گردشگر دانست و بسترهای لازم جهت این امر را فراهم آورد.

عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت:مسؤول اصلی تبریز ۲۰۱۸ سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی است و به دلیل برگزاری این رویداد در شهر تبریز، شورا و شهرداری نیز دخیل می‌شود که فقط بخشی از موضوع مرتبط به مجموعه شهرداری است.

وی با بیان اینکه مسؤولان استان که در رأس آنها استاندار آذربایجان‌شرقی قرار دارد، با برگزاری جلسات مختلف خواستار انجام کارهایی در کوتاه‌مدت است، گفت: در حال حاضر کوتاه‌ترین برنامه بخش نرم‌افزاری است به این منظور که وقتی گردشگر وارد خاک ایران می‌شود، کوچک‌ترین مسائل از جمله تسهیل امر ویزا، وجود نماینده وزارت امورخارجه در حل ویزا، تربیت تاکسی‌های آشنا به زبان انگلیسی، آمادگی هتل‌ها و رستوران‌ها برای پذیرش مرتفع باشد.

بهشتی خاطرنشان کرد: تاکسی‌ها باید با قیمت مصوب شده اقدام به جابه‌جایی یک گردشگر کنند و هتل‌ها و رستوران‌ها نیز آمادگی پذیرش مسافر را به خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی در سراسر جهان گیا‌ه‌خوار بوده و علاقه‌ای به گوشت‌خواری ندارند،گفت: باید رستوران‌های ما چنین ظرفیتی را داشته باشند که بتوانند انواع غذاها مطابق میل و سلیقه گردشگر عرضه کنند.

عضو شورای پنجم تبریز اذعان داشت: در کنار آمادگی امکانات رفاهی باید اماکن تاریخی و فرهنگی شهر ساماندهی شود.

وی ادامه داد: همه این برنامه‌های نرم‌افزاری در کوتاه‌مدت پروژه‌های عجیب و غریبی نیست و اگر همه مسؤولان استان با همراهی مردم پیش روند بسترهای ورود جذب گردشگر به شهر تبریز ایجاد خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.