حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح بازیافت نخاله های ساختمانی تبریز در مرحله مقدماتی است

شناسه : 7640 19 اکتبر 2017 - 7:31 190 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای مراحل مقدماتی انعقاد تفاهم نامه همکاری با کارخانه سیمان صوفیان برای بازیافت نخاله های ساختمانی در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی مدبر با اشاره  به اینکه بازیافت نخاله های ساختمانی یکی از راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و بهره وری بیشتر است، […]

طرح بازیافت نخاله های ساختمانی تبریز در مرحله مقدماتی است
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای مراحل مقدماتی انعقاد تفاهم نامه همکاری با کارخانه سیمان صوفیان برای بازیافت نخاله های ساختمانی در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر با اشاره  به اینکه بازیافت نخاله های ساختمانی یکی از راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و بهره وری بیشتر است، گفت: رفع معضل محیط زیست شهری تبریز و آلودگی های بصری را نیز به همراه دارد.

وی افزود: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد فرصت سرمایه گذاری مناسب، توان مدیریت اشتغال طرفین را نیز افزایش می دهد و در کنار آن می توان راهکارهای کاهش حجم روزانه نخاله های ساختمانی در فصل ساخت و ساز را نیز ارائه داد.

مدبر اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت ساماندهی و افزایش محل جمع آوری نخاله های ساختمانی یا پسماند ساخت و سازهای شهری صورت گرفته و مقرر شده است، دو مرکز جمع آوری در حوزه منطقه 5 و6 شهرداری تبریز احداث شود.

وی همچنین با ابیان اینکه حجم تولید نخاله های ساختمانی نسبت به فصول ساخت و ساز متفاوت است، گفت: طرح مشارکت پیمانکاران و کارفرمایان خصوصی پروژه های خرد و کلان ساختمانی شهر تبریز در تسهیل، تسریع جمع آوری و انتقال پسماند ساخت و ساز به مراکز بازیافت نیز در حال اجراست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.