حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اختلاف نظر آری، تخریب و حاشیه سازی خیر

شناسه : 11320 28 ژانویه 2018 - 3:28 203 بازدید

تبریز ما: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا بطور طبیعی صحنه تبادل افکار و اندیشه هاست و همکاران بنده تلاش می کنند با دید نقادانه و دلسوزانه مسایل را در مسیر رشد و پویایی بیشتر تبریز قرار دهند. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد افزود: خوشبختانه شورای پنجم بدلیل کثرت حضور اساتید و اندیشمندان […]

اختلاف نظر آری، تخریب و حاشیه سازی خیر
پ
پ


تبریز ما: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا بطور طبیعی صحنه تبادل افکار و اندیشه هاست و همکاران بنده تلاش می کنند با دید نقادانه و دلسوزانه مسایل را در مسیر رشد و پویایی بیشتر تبریز قرار دهند.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد افزود: خوشبختانه شورای پنجم بدلیل کثرت حضور اساتید و اندیشمندان در این زمینه جدیت و توجه بیشتری دارد و جا دارد بنده از تمامی همکاران تشکر کنم.

وی تصریح کرد: در این میان برخی مبادی خارج از شورا نیز در تلاش هستند تا فضای تعامل و تعاطی جمعی شورا را به تنش و درگیری سوق دهند که همکاران شورا با دقت و ریز بینی به این مهم متوجه هستند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه اختلاف دیدگاه برخی اعضای شورا و شهردار نیز از این جنس است، اظهار داشت: در ملاقاتی که با آقای شهردار داشتم ایشان صریحا عنوان کردند که منظور اظهارات ایشان متوجه فرد خاصی از شورای محترم نیست.

وی ادامه داد: در صحبت هایی هم که با همکاران منتقد داشتم، ایشان نیز با حسن نیت تمام بر تعامل سازنده، همکاری و کمک به شهردار تاکید دارند.

اکبرنژاد تاکید کرد: بنده خودم نیز مراقب حاشیه سازی در مورد روابط شورا و شهرداری هستم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.