حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امكان استعلام پيامكي وضعيت گواهي ايمني آسانسور در تبریز ایجاد شد

شناسه : 8010 01 نوامبر 2017 - 3:26 152 بازدید

تبریز ما: مدیرکل استاندارد استان آذربایجان شرقی از ایجاد امکان استعلام پیامکی وضعیت گواهی ایمنی آسانسور در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، سامان فرشی حق رو گفت: از آنجایی که نصب پلاك شناسه آسانسور در كابين، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران اجرایی و اجباری اعلام شده؛ و نیز با توجه به حساسيت […]

امكان استعلام پيامكي وضعيت گواهي ايمني آسانسور در تبریز ایجاد شد
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل استاندارد استان آذربایجان شرقی از ایجاد امکان استعلام پیامکی وضعیت گواهی ایمنی آسانسور در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، سامان فرشی حق رو گفت: از آنجایی که نصب پلاك شناسه آسانسور در كابين، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران اجرایی و اجباری اعلام شده؛ و نیز با توجه به حساسيت موضوع، در اختصاص شناسه ملي به آسانسورها و همچنين پاسخگويي مناسب سازمان به استفاده كننده گان، اين خدمت در حال حاضر در تبریز قابل بهره برداري شد.

حق رو اظهار داشت: با ارسال پيامك حاوي شناسه ملي آسانسور  به سامانه پيامكي به شماره ١٠٠٠١٥١٧، اطلاعاتي از قبيل نام شركت نصاب، نام شركت بازرسي كننده، تاريخ آخرين بازرسي، تاريخ انقضاء بازرسي آسانسور و … به ارسال كننده اطلاع داده خواهد شد.

 وی تاکید کرد برای اینکه سامانه، يك آسانسور را به عنوان آسانسور تحت كنترل و شرايط ايمني مندرج در استاندارد مربوطه تلقي نمايد و به تبع، پاسخ مناسب را از بانك اطلاعاتي مربوطه استخراج و به استعلام كنندگان ارسال نمايد؛ می بایست مراحل صدور گواهينامه و صدور تاييديه براي آسانسورهاي ثبت شده در سامانه مديريت بازرسي آسانسور، انجام شده باشد.

مدیرکل استاندارد استان آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: در سامانه براي ثبت بازرسي هاي بعدي (ادواري)، ابتدا از متقاضی، تقاضاي شناسه ملي مي گردد تا منجر به ايجاد شناسه  ملي مجدد يا دوگانه نگردد. با ثبت شناسه ملي در بازرسي‌هاي بعدي اطلاعات قبلي بارگذاري شده و كار ادامه مي بايد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.