حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نابودی داعش نتیجه هدایت مقام معظم رهبری است

شناسه : 8847 22 نوامبر 2017 - 3:50 427 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به یقین امنیت حول محور مقاومت یکی از بارقه های خورشید ولایت و محصول هدایت های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است. به گزارش تبریز ما، سید محمدعلی آل هاشم با صدور پیامی، پیروزی جبهه مقاومت را به حضور مقام معظم رهبری […]

نابودی داعش نتیجه هدایت مقام معظم رهبری است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به یقین امنیت حول محور مقاومت یکی از بارقه های خورشید ولایت و محصول هدایت های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است.

به گزارش تبریز ما، سید محمدعلی آل هاشم با صدور پیامی، پیروزی جبهه مقاومت را به حضور مقام معظم رهبری (دام ظله)، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)

خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغاز ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبیثانه ای تحت عنوان ‘حکومت اسلامی عراق و شام’ مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه مسرور کرد و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

با وجود تلخی‌های ناشی از حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی آن، توجه ویژه به مرجعیت شیعه، مجاهدت و مبارزه بی‌وقفه مردم و نیروهای مردمی (حشدالشعبی)، زمینه‌ساز استقرار امنیت و صلح پایدار در خاک کشورهای عراق و سوریه شد، و با حضور جوانان پیرو خط حزب اللّه از کشورهای مختلف، با فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهی مستشاری نیروهای مسلح، پرچم این گروه آمریکایی– صهیونیستی در آخرین نقطه از کشور سوریه پایین کشیده شد و با پیروزی جبهه مقاومت اسلامی سیطره این شجره خبیثه ملعونه در هم شکست.

این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضور حضرتعالی، ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و به شکرانه این پیروزی در مقابل پیشگاه خداوند متعال سر تعظیم فرود می آوریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.