حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نامه تراکتور برای تمدید با ژوردی

شناسه : 12495 27 مارس 2018 - 4:37 213 بازدید

تبریز ما: باشگاه تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد دروازه بان برزیلی خود است.  مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا قرارداد ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی خود را برای لیگ هجدهم نیز تمدید کنند. آلمیدا در نیم فصل با قراردادی به صورت قرضی تا پایان فصل از باشگاه واسکو دوگامای برزیل راهی تراکتورسازی شد. با […]

نامه تراکتور برای تمدید با ژوردی
پ
پ


تبریز ما: باشگاه تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد دروازه بان برزیلی خود است.

 مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا قرارداد ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی خود را برای لیگ هجدهم نیز تمدید کنند.

آلمیدا در نیم فصل با قراردادی به صورت قرضی تا پایان فصل از باشگاه واسکو دوگامای برزیل راهی تراکتورسازی شد. با توجه به عملکرد خوبی که این دروازه بان برزیلی از خود برجای گذاشته، مسئولان باشگاه به دنبال تمدید قرارداد وی هستند.

بر این اساس تراکتوری ها با باشگاه واسکو دوگامای برزیل نامه نگاری کرده اند تا بتوانند قرارداد قرضی آلمیدا را یک فصل دیگر تمدید کنند و او را در لیگ هجدهم هم در اختیار داشته باشند.

باشگاه برزیلی هنوز واکنشی به نامه نگاری تراکتورسازی نشان نداده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.