حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

به دنبال میزبانی شایسته در تبریز هستیم/ حضور 16 تیم در مسابقات بی‌سابقه است

شناسه : 13566 25 ژوئن 2018 - 6:39 1118 بازدید

شهریارنیوزمدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تلاش هستیم میزبان سربلندی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم. به گزارش تبریز ما،ایوب بهتاج در کنفرانس خبری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل رویداد 2018 تبریز امسال از لحاظ ورزشی سال پرفشاری را پیش‌رو داشته و میزبانی مسابقات […]

به دنبال میزبانی شایسته در تبریز هستیم/ حضور 16 تیم در مسابقات بی‌سابقه است
پ
پ


شهریارنیوزمدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تلاش هستیم میزبان سربلندی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم.

به گزارش تبریز ما،ایوب بهتاج در کنفرانس خبری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل رویداد 2018 تبریز امسال از لحاظ ورزشی سال پرفشاری را پیش‌رو داشته و میزبانی مسابقات متعدد ورزشی را برعهده داریم، این روند میزبانی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در همین راستا میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به تبریز محول شده است و مصمم هستیم در این رقابت‌ها میزبان شایسته‌ای باشیم.

بهتاج تصریح کرد: این مسابقات علتی شد که 2 سالن خود را استانداردسازی کنیم و بهترین کف را در سالن شهید پورشریفی نصب کرده و نور سالن هم به 1800 لوکس افزایش داده شد و جایگاه ویژه هر 2 سالن اقدمی و پورشریفی را ترمیم و توسعه دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: زمان آماده شدن سالن از سوی کارشناسان، 6 ماه عنوان شده بود، اما با یک تلاش شبانه‌روزی و حضور 3 شیفت کار، این 2 سالن برای برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا مهیا شد.

وی یادآور شد: تا به امروز تیم‌های عمان، قطر، پاکستان و تیم ملی ایران وارد تبریز شدند و قرار است امشب تیم نیوزلند و فردا صبح هم تیم کره‌جنوبی وارد تبریز شوند.

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیرماه سال‌جاری در سالن شهید پورشریفی و سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات هستند‌.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.