حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز میزبان مسابقات استانی شطرنج است

شناسه : 13428 11 ژوئن 2018 - 7:32 262 بازدید

تبریز ما: دبیر هیأت شطرنج آذربایجان شرقی گفت: مسابقات استانی شطرنج سریع در محل هتل لاله تبریز در حال برگزاری است و متعاقب آن رقابت های شطرنج برق آسا نیز شروع خواهد شد. مقصود گیاهی در این خصوص افزود: این مسابقات ویژه جام رمضان با حضور 101 شطرنج باز تا 21 خرداد ماه به صورت […]

تبریز میزبان مسابقات استانی شطرنج است
پ
پ


تبریز ما: دبیر هیأت شطرنج آذربایجان شرقی گفت: مسابقات استانی شطرنج سریع در محل هتل لاله تبریز در حال برگزاری است و متعاقب آن رقابت های شطرنج برق آسا نیز شروع خواهد شد.

مقصود گیاهی در این خصوص افزود: این مسابقات ویژه جام رمضان با حضور 101 شطرنج باز تا 21 خرداد ماه به صورت سریع و سوییسی در 9 دور انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام این مسابقات و از روز سه شنبه 22 خرداد ماه هم به مدت دو روز مسابقات برق آسای شطرنج با حضور استاد بزرگ شطرنج گلی زاده، عطانژاد و حسین زاده در مجموعه لاله پارک تبریز انجام می شود.

لازم به ذکر است هیأت شطرنج شهرستان اهر از 24 تا 26 خردادماه مسابقات شطرنج سریع و بلیتس ریتد را به مناسبت عید سعید فطر برگزار می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.