حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهار توسعه گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی با آغاز سال جدید میلادی شروع شده است

شناسه : 10465 04 ژانویه 2018 - 15:03 222 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی شروع سال 2018 میلادی را آغاز بهار توسعه گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی دانست. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم پیش رویداد تبریز 2018 اظهار کرد: بهار توسعه گردشگری تبریز از سه روز قبل و همزمان با سال نو میلادی شروع شده است و  در طول سال […]

بهار توسعه گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی با آغاز سال جدید میلادی شروع شده است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی شروع سال 2018 میلادی را آغاز بهار توسعه گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی دانست.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم پیش رویداد تبریز 2018 اظهار کرد: بهار توسعه گردشگری تبریز از سه روز قبل و همزمان با سال نو میلادی شروع شده است و  در طول سال 2018 یک سال تمام باید بخش های دولتی، خصوصی و مردم تمام ذکر و فکر ما به صورت شبانه‌روزی جهت توسعه و گسترش و حمایت از موضوع گردشگری تبریز خواهد بود.

خدابخش افزود: همه ما اعم از بخش خصوصی، دولت و شهروندان وظیفه داریم ضمن دعوت از گردشگران داخلی و خارجی، تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری حوزه گردشگری را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: دلایل متعددی برای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای  اسلامی مطرح است ولی مهمترین دلیل این انتخاب وجود میراث فرهنگی و معنوی گسترده در تبریز است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قول می دهیم همگان سال آینده شاهد تفاوت های اساسی در موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری گردشگری تبریز به خصوص در حوزه فرهنگی و گردشگری فرهنگی در تبریز و آذربایجان شرقی باشیم.
 وی با اشاره به پخش مستقیم مراسم آغاز جشن تبریز ۲۰۱۸ از شبکه های استانی سهند، شما و العالم گفت: از تمامی هم میهنان و گردشگران  دعوت می کنم به تبریز بیایید و با میهمان نوازی مردمان متمدن و گردش و سیر در دهها و صدها مکان تاریخی این شهر ایام و مسافرت پرخاطره و ارزشمندی را رقم بزنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.