حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت بهره‌گیری بجنورد از تجربیات مدیریت شهری تبریز

شناسه : 9067 27 نوامبر 2017 - 14:03 218 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، راهکارهای توسعه مناسبات شهری و همکاری‌های اجرایی و پژوهشی را بررسی کردند. محمود ثمینی، فرماندار بجنورد در این نشست، با اشاره به این‌که تبریز، از شاخص‌های مهم توسعه برخوردار است، خاطرنشان […]

ضرورت بهره‌گیری بجنورد از تجربیات مدیریت شهری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، راهکارهای توسعه مناسبات شهری و همکاری‌های اجرایی و پژوهشی را بررسی کردند.

محمود ثمینی، فرماندار بجنورد در این نشست، با اشاره به این‌که تبریز، از شاخص‌های مهم توسعه برخوردار است، خاطرنشان کرد: همین انگیزه موجب شده بنده به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، در اولین سفر و ماموریت ارتباطی خود در تبریز حضور یابیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و گردشگری بجنورد و زیرساخت‌های مختلف این شهر، فرصتی است که می‌تواند با تبادل هیئت‌های سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار بگیرد.

مهدی محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از بخش‌های مختلف شهر تبریز داشتیم، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری کاملاً برجسته بود؛ سرمایه‌گذاری مدرن در شهر تبریز پایه‌ریزی شده و از روال سنتی عبور کرده است.

وی با تاکید بر این‌که سرمایه‌گذاری، بدون فرهنگسازی امکان‌پذیر نیست، گفت: بسترهای فرهنگی تبریز برای فعالیت اقتصادی رشد مناسبی داشته و سهولت تصمیم‌گیری در بخش‌های مختلف اداری شهر تبریز حاکم است.

در ادامه روح‌الله براتیان، شهردار بجنور، با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: تعامل موفق این دو مجموعه در شهر تبریز، مزیت ارزشمندی در مدیریت شهری است؛ عزیزان شورای شهر تبریز اطلاعات مناسبی از راهکارهای توسعه شهر ارائه دادند که قطعاً در تصمیم‌سازی‌های شهر بجنورد موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سرمایه‌گذاری در تبریز، اگرچه منطقه‌ای است؛ اما تاثیرات مهم ملی دارد.

براتیان اظهار داشت: چهره‌های بزرگ تاریخ تبریز، این شهر را به نقطه مهم امروز رسانده و تبریز را به عنوان یکی از الگوهای مدیریت شهری مطرح کرده‌است.

شکور اکبرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست، بر لزوم استفاده از گروه‌‌های کارشناسی در تعامل دو شهر تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص نیازهای آینده شهر بجنورد و ارائه راهکارهای عملی، از طریق همکاری‌های مطالعاتی دو طرفه، ممکن خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.