حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

مرحله دوم  تور بین المللی دوچرخه سواری ایران–آذربایجان آغاز شد

شناسه : 7221 09 اکتبر 2017 - 8:00 267 بازدید

تبریز ما: مرحله دوم سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان صبح امروز آغاز شد. مرحله دوم سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی از مقابل استانداری آذربایجان غربی آغاز شد. معاون […]

مرحله دوم  تور بین المللی دوچرخه سواری ایران–آذربایجان آغاز شد
پ
پ


تبریز ما: مرحله دوم سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان صبح امروز آغاز شد.

مرحله دوم سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی از مقابل استانداری آذربایجان غربی آغاز شد.

معاون استاندار در مراسم افتتاحیه مرحله دوم این تور با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی گفت: خرسندیم که امروز و در شهر ارومیه میزبان ورزشکاران و دوچرخه سوارانی از ۱۰ کشور خارجی و تیم های داخلی هستیم؛ امیدواریم برگزاری این مسابقات، به رشد و پیشرفت ورزش دوچرخه سواری کشور و بویژه استان آذربایجان غربی بیش از پیش کمک کند.

همچنین در ادامه نشان و لوح یادبود سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به رادفر اهدا شد.مرحله دوم سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در مسیر ارومیه به جلفا به مسافت ۲۰۹.۴ کیلومتر برگزار خواهد شد که در این مسیر رکابزنان یک خط امتیازی و سه خط کوهستان را در پیش خواهند داشت.

مسیر ارومیه به جلفا به دلیل اینکه از شرایط کوهستانی برخوردار می باشد و از نظر مسافت نیز طولانی ترین مسیر توراست یکی از مهم ترین مراحل تور امسال به حساب می آید.در طول مسیر ارومیه به جلفا رکابزنان حداکثر ارتفاع ۱۸۴۱ متر و حداقل ۱۰۱۰متر را تجربه خواهند کرد.سی ودومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای، از ۱۶ الی ۲۱ مهر ۹۶ در شش مرحله و در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، در حال برگزاری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.