حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

دو گل ایرانپوریان برای تراکتور و پاس جنوبی

شناسه : 7407 14 اکتبر 2017 - 3:49 350 بازدید

تبریز ما: محمد ایرانپوریان مدافع راست گلزن تراکتورسازی باز هم برای تیمش موفق عمل کرد و با گلزنی مقابل پارس جنوبی به جمع 4 گله های لیگ صعود کرد. در شرایطی که ایرانپوریان روی صحنه گل پارس جم ضعیف عمل کرد و با دفع ناقص توپ و کوبیدن آن به بدن عارف آغاسی باعث پیش […]

دو گل ایرانپوریان برای تراکتور و پاس جنوبی
پ
پ


تبریز ما: محمد ایرانپوریان مدافع راست گلزن تراکتورسازی باز هم برای تیمش موفق عمل کرد و با گلزنی مقابل پارس جنوبی به جمع 4 گله های لیگ صعود کرد.

در شرایطی که ایرانپوریان روی صحنه گل پارس جم ضعیف عمل کرد و با دفع ناقص توپ و کوبیدن آن به بدن عارف آغاسی باعث پیش افتادن حریف شد بلافاصله با یک حرکت زیبا و دریبل مدافعان حریف و ضربه نهایی این اشتباه را جبران کرد تا دروازه محسن فروزان، هم تیمی سابقش فرو بریزد.
ایرانپوریان در حال حاضر 4 گل در لیگ به ثمر رسانده که رقمی خارق العاده برای یک مدافع محسوب می شود. البته از این 4 گل دو گل از روی نقطه پنالتی به دست آمده؛ اما باز هم چیزی از ارزش های این مدافع شیرازی کم نمی شود. او در جام حذفی هم یک گل به پدیده مشهد زده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.