حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ماشین و بلای وقت اضافه! این ماشین چرا نمی برد؟

شناسه : 7706 22 اکتبر 2017 - 4:04 286 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بازی خانگی خود در برابر تیم اکسین به تساوی رضایت داد. با این تساوی ماشین سازی تبریز کماکان در نیمه پایینی جدول جا ماند و تیم فوتبال اکسین با تساوی برابر ماشین سازی در هفته دهم لیگ برتر از کورس رقابت با بالانشینان عقب ماند.   تیم […]

ماشین و بلای وقت اضافه! این ماشین چرا نمی برد؟
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بازی خانگی خود در برابر تیم اکسین به تساوی رضایت داد.

با این تساوی ماشین سازی تبریز کماکان در نیمه پایینی جدول جا ماند و تیم فوتبال اکسین با تساوی برابر ماشین سازی در هفته دهم لیگ برتر از کورس رقابت با بالانشینان عقب ماند.
 
تیم فوتبال اکسین امیدوار بود با پیروزی برابر ماشین سازی بتواند شانس حضور در رده های بالای جدول را زنده نگه دارد اما تساوی 2 بر 2 در این بازی باعث شد شاگردان علی لطیفی در رتبه هشتم جدول رده بندی جا خوش کنند.

در این بازی ابتدا حامد پاکدل در ثانیه های پایانی نیمه اول ماشین سازی را با نتیجه یک بر صفر جلو انداخت اما محمد حسین پور در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان رسول خطیبی در دقیقه 67 توسط حسین زامهران از روی نقطه پنالتی گل دوم را زدند اما در دقیقه 92 بهمن کامل جلوی شکست تیمش را گرفت و گل تساوی اکسین را وارد دروازه ماشین سازی کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی با این تساوی در رده سیزدهم جدول رده بندی جا خوش کرد و همچنان امیدوار به آینده کارش را دنبال می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.