حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لایروبی کانال‌های سطح منطقه ۷ در آستانه فصل بارندگی

شناسه : 7123 07 اکتبر 2017 - 10:26 203 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با فرا رسیدن فصل بارندگی و به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر ، عملیات لایروبی و پاکسازی کانال های موجود در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز ، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام […]

لایروبی کانال‌های سطح منطقه ۷ در آستانه فصل بارندگی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با فرا رسیدن فصل بارندگی و به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر ، عملیات لایروبی و پاکسازی کانال های موجود در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز ، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و در راستای پیشگیری از آب گرفتگی کوچه ها و معابر سطح منطقه و حوادث مربوطه، عملیات لایروبی کانالها در حوزه این شهرداری توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه  همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مهمترین عامل آب گرفتگی خیابانهای سطح شهر وجود زباله هایی است که در کانال ها و جوب های آب ریخته می شود ، لذا از شهروندان محترم درخواست داریم  به منظور جلوگیری از آب گرفتگی جوب ها و … از ریختن زباله که در نهایت باعث بسته شدن دریچه های کانال ها می شود خودداری نمایند.

فرخی تصریح کرد : عملیات لایروبی کانال های سطح منطقه از ماه قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد که در این راستا با استفاده از گروه‌های زحمتکش خدماتی  و ابزار آلاتی مانند بیل مکانیکی و … نسبت به پاکسازی کانال های سطح منطقه اقدام می شود.

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.