حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان معرفی شد

شناسه : 9991 25 دسامبر 2017 - 5:07 269 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با برگزاری مراسمی، سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان، معرفی و از خدمات مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد. به گزارش تبریز ما، در این مراسم، بهروز قاسمی، به عنوان سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان، معرفی شد. قاسمی، جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز است و طبق حکم شهردار، با […]

سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان معرفی شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با برگزاری مراسمی، سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان، معرفی و از خدمات مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما، در این مراسم، بهروز قاسمی، به عنوان سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان، معرفی شد.

قاسمی، جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز است و طبق حکم شهردار، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان منصوب شده‌است.

همچنین در این مراسم، از خدمات احمد سجودی که به افتخار بازنشتسگی نایل شده‌است، قدردانی شد.

موسایی، قائم‌مقام شهردار تبریز در این مراسم، با اشاره به اهمیت شرکت عمران و توسعه آذربایجان خاطرنشات کرد: با توجه به وجود حدود ۴۵۰۰ هزار هکتار بافت فرسوده و حاشیه‌نشین در شهر تبریز، نقش شرکت عمران و توسعه در تحکیم بافت ناکارآمد شهری، حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: مهندس سجودی، از مدیران تلاشگر و مجرب شهرداری است که در سال‌‌های اخیر، تمام توان خود را صرف تقویت بخش‌های ناکارآمد شهر کرده و از این حیث، خدمات و تجربیات ایشان، ارزشمند است.

قائم‌مقام شهردار تبریز اظهار داشت: تغییرات مدیریتی اتفاق عادی در ساختار اداری است که خروجی آن، در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمانی باید باشد.

وی، مهندس قاسمی را از مدیران متخصص و کاربلد خواند و برای او آرزوی موفقیت کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.