حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

میزبان غریب و بی یاور! آیا میزبان بودیم؟

شناسه : 11696 13 فوریه 2018 - 3:32 199 بازدید

تبریز ما: اگر تراکتورسازی در اولین بازی خود در رقابتهای آسیایی می توانست از حضور هوادارانش بهره ببرد در برابر الاهلی می توانست نتیجه ای دیگر را رقم بزند. تیم تراکتورسازی در بازی دیروز تنها و تنها در روی کاغذ میزبان بود و این کمال بی عدالتی است که تیم نتواند بدون گناه و جرم […]

میزبان غریب و بی یاور! آیا میزبان بودیم؟
پ
پ


تبریز ما: اگر تراکتورسازی در اولین بازی خود در رقابتهای آسیایی می توانست از حضور هوادارانش بهره ببرد در برابر الاهلی می توانست نتیجه ای دیگر را رقم بزند.

تیم تراکتورسازی در بازی دیروز تنها و تنها در روی کاغذ میزبان بود و این کمال بی عدالتی است که تیم نتواند بدون گناه و جرم ناکرده از حضور طرفدارانش و از بازی در خانه خود محرومب شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به عنوان میزبان در عمان میهمان الاهلی بود با یک گل مقابل این تیم شکست خورد تا اولین شکست ساغلام رقم بخورد.

تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان اولین دیدار آسیایی خود را در عمان به عنوان میزبان پشت سر گذاشت و با یک گل مقابل این تیم شکست خورد.

این دیدار در نیمه ی اول با تساوی بدون گل پایان یافت ولی در نیمه ی دوم شاگردان ساغلام روی یک ضربه ی ایستگاهی غافلگیر شدند تا در روزی که تراکتورسازی از حمایت هوادارانش محروم شده بود، اولین شکست ساغلام پس از حضور در فوتبال ایران رقم بخورد و رقابت های آسیایی برای دومین نماینده ی ایران نیز مانند ذوب آهن با شکست آغاز شود.
تنها گل این دیدار از ارسال بازیکنان تیم الاهلی روی یک ضربه ی ایستگاهی که از سمت چپ خط دفاعی تراکتورسازی ارسال شد، با ضربه ی مهند عسیری که در نیمه اول هم چند بار با ضربات سر خود خطرساز شده بود، به گل اول بازی بدل شد.

ساغلام بعد از حضور در تراکتورسازی، یک تساوی مقابل سیاه جامگان و دو پیروزی مقابل پدیده و گسترش فولاد تبریز کسب کرده بود ولی در اولین رقابت آسیایی خود در نبود هواداران اولین شکستش را با تراکتورسازی تجربه کرد تا شروع خوبی در این مسابقات نداشته باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.