حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام برنامه اجراهای بخش مذهبی–ملی پنحمین جشنواره «تبریزیم»

شناسه : 11419 01 فوریه 2018 - 4:18 217 بازدید

تبریز ما: بخش دوم پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با اجراهای بخش مذهبی – ملی آغاز می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، شش نمایش منتخب مذهبی –  ملی در هفته نخست این بخش جنبی همزمان با ایام الله دهه […]

اعلام برنامه اجراهای بخش مذهبی–ملی پنحمین جشنواره «تبریزیم»
پ
پ


تبریز ما: بخش دوم پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با اجراهای بخش مذهبی – ملی آغاز می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، شش نمایش منتخب مذهبی –  ملی در هفته نخست این بخش جنبی همزمان با ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه به میان شهروندان رفته و در اماکن عمومی اجرا می شوند.

نمایش “بخشش به وقت کینه” به کارگردانی مینا اکبری، ساعت ۱۰  روز دوشنبه شانزدهم بهمن در محل پارک بانوان بهار و ساعت ۱۱ پیش از ظهر چهارشنبه هجدهم همین ماه در محل پارک بانوان شمس به میان شهروندان رفته و اجرا می شود.

“افترا” به کارگردانی محمود کریمی، ساعت ۱۱  طی روزهای سه شنبه و پنج شنبه، هفدهم و نوزدهم بهمن ماه در محل فرهنگسرای الغدیر به نمایش در می آید.

همچنین مصلی بزرگ امام (ره) روز جمعه بیستم بهمن ماه ساعت ۱۱ میزبان دو نمایش “نفرین ابدی” به کارگردانی حامد منافی و “هویت” به کارگردانی ابوالفضل اجاق پور بوده و تصویری از پیام های عاشورایی و دیگری روایتی از نهضت عظیم مردم در جریان انقلاب شکوهمند اسلامی را بیان می کنند.

در ادامه این هفته، دو نمایش “به نام نامی سر” به کارگردانی شهرام خزرایی و “رها” به کارگردانی سیامک افسایی در ساعت ۱۵ روز پنج شنبه نوزدهم و ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه بیستم بهمن ماه درمحل گلزار شهدا به میان شهروندان تبریزی رفته و آنها را با نمایش های خود همراه می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.