حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدم پیشگیری در حوزه قاچاق کالا و ارز

شناسه : 11003 20 ژانویه 2018 - 8:52 314 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پیشگیری در حوزه قاچاق کالا و ارز را مقدم بر مبارزه با هزینه های هنگفت در این زمینه دانست. به گزارش تبریز ما؛ رضا مسعودی فر روز شنبه در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اینکه […]

تقدم پیشگیری در حوزه قاچاق کالا و ارز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پیشگیری در حوزه قاچاق کالا و ارز را مقدم بر مبارزه با هزینه های هنگفت در این زمینه دانست.

به گزارش تبریز ما؛ رضا مسعودی فر روز شنبه در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اینکه فصل دوم قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مربوط به بحث پیشگیری از قاچاق است، افزود: باید توجه داشت که پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بسیار مهمتر و اثرگذارتراز مبارزه با قاچاق است.
وی اقدامات انجام یافته توسط کارگروه در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز را مفید اما ناکافی دانست و اظهار کرد: ایجاد و راه اندازی و اتصال به هم سامانه های مربوط به پیشگیری از قاچاق کالا و ارز از جمله در شناسه کالا و شناسه رهگیری به طور قطع و یقین در کاهش قاچاق تأثیرگذار خواهد بود.
مسعودی فر با اشاره به اینکه طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام مراکز نگهداری و ذخیره سازی کالا موظف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا هستند، بر اجرای ماده 6 این قانون تأکید کرد.
وی دستگاه های اجرائی استان را به همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تهیه، اجرا و بهره برداری از سامانه های مربوط به پیشگیری از قاچاق کالا و ارز دعوت کرد.
به گزارش ایرنا، معاون امور اقتصادی و بازرگانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از ثبت نام بیش از 12 هزار از واحدهای اصناف، کشاورزی، معدن، صنعت، انبارها و مراکز نگهداری کالا و واحدهای دام و طیور و آبزیان استان در سامانه جامع انبار خبر داد.
غلامعلی راستی، آخرین وضعیت اجرای سامانه های مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر اساس بند های الف، ت و ث ماده 6 و تبصره 1 ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تشریح کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.