حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی از پروژه آیسان بی خبر است

شناسه : 27829 16 فوریه 2019 - 14:34 347 بازدید

فریدون بابایی عضو شورای شهر که در دوره چهارم شورا نیز حضور داشت در مورد تجمع کارگران پروژه آیسان مورد سئوال خبرنگار تبریز بیدار قرار می یرد اما با کمال تعجب اظهار می کند در جریان تجمع کارگران و خود پروژه نیستم. رییس کمیسیون شهرسازی شورای پنجم که قبلا این پروژه را یک منبع مالی […]

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی از پروژه آیسان بی خبر است
پ
پ

فریدون بابایی عضو شورای شهر که در دوره چهارم شورا نیز حضور داشت در مورد تجمع کارگران پروژه آیسان مورد سئوال خبرنگار تبریز بیدار قرار می یرد اما با کمال تعجب اظهار می کند در جریان تجمع کارگران و خود پروژه نیستم. رییس کمیسیون شهرسازی شورای پنجم که قبلا این پروژه را یک منبع مالی مهم برای آینده شهرداری تبریز دانسته و نقش آن را در اشتغالزایی برجسته عنوان نموده بود این بار این چنین می گوید
این پروژه در طرح جامع تبریز، تحت عنوان ساختمان های بلند قرار گرفته که در سال ۹۵ تصویب شد.
وی ادامه می دهد: در این طرح‌ برای ساختمان های بلند محدودیت هایی در نظر گرفته شد اما از آن زمان تاکنون این موضوع به نوعی مسکوت باقی مانده است و من هم زیاد در جزئیات این موضوع نیستم.
رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز می افزاید: تاجایی که مطلع هستم، سهم شهرداری در این پروژه ۱۷ درصد می باشد و حتی در دوره شورای چهارم شورا نیز شهرداری با فردی که مشارکت کرده بود، توافقاتی انجام داده بود که بعدا این پروژه به‌ یکی از شرکت های وابسته به بانک شهر فروخته شد
وی خاطر نشان می کند: در واقع این پروژه زیرمجموعه بانک شهر می‌باشد اما چون شهرداری هم سهمی در این پروژه دارد، یک‌پروژه مشارکتی محسوب می شود.
بابایی اقدم در خصوص نظارت شورا به این پروژه می گوید: ما چند مرحله از این پروژه بازرسی کردیم و مشکلاتی داشت که در کمیسیون بررسی کردیم و مشکلاتی که در قراردادها بود، حل شد.
در اولویت نیست
این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی در شورا و زمان بر بودن آن، تصریح می کند: چون بیش از یک ماه می باشد که تمام وقت ما در شورا صرف تصویب لایحه تعرفه عوارض محله ای شده و بعد از آن نیز بحث بودجه شروع خواهد شد، تا پایان سال این موضوع مورد بررسی قرارخواهد گرفت، تاکنون مسایل مربوط به آیسان در شورا مطرح نشده است.
بابایی اقدم در واکنش به خبر اعتصاب کارکنان این پروژه نیز می گوید: چون در فضای مجازی حضور ندارم، در جریان اعتصاب کارکنان این پروژه نیستم اما حتما این موضوع را پیگیری خواهم‌کرد و نتیجه را اطلاع خواهم داد.
با توجه به بی اطلاعی شورانشینان و عدم وجود اخبار شفاف در خصوص مشکلات این پروژه این سوال مهم پیش می آید که بلاتکلیفی خریداران واحدهای تجاری در آیسان چه می شود و اصلا آینده طرح به کجا می انجامد؟ بی اطلاعی شورانشینان و عدم اولویت دار بودن بررسی این موضوع در شورا نیز از نکات جالب و البته ناامیدکننده ماجرا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.