حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حذف زودهنگام جوانان ساغلام از لیگ قهرمانان آسیا

شناسه : 12570 04 آوریل 2018 - 3:54 596 بازدید

تبریز ما: تراکتورسازی در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا علی رغم ارائه یک بازی خوب و برتر مقابل الاهلی شکست را پذیرفت. به گزارش تبریز ما، در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان و تراکتورسازی از ساعت 20 و 50 دقیقه در ورزشگاه شهر طحنون به مصاف یکدیگر رفتند.  این […]

حذف زودهنگام جوانان ساغلام از لیگ قهرمانان آسیا
پ
پ


تبریز ما: تراکتورسازی در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا علی رغم ارائه یک بازی خوب و برتر مقابل الاهلی شکست را پذیرفت.

به گزارش تبریز ما، در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان و تراکتورسازی از ساعت 20 و 50 دقیقه در ورزشگاه شهر طحنون به مصاف یکدیگر رفتند.

 این دیدار با  پیروزی 2 بر صفر الاهلی عربستان  به پایان رسید.

عبد الفتاح عسیر در دقیقه 49 گل اول این بازی که از گروه A رقابت‌ها برگزار شد را به ثمر رساند و مؤمن زکریا در دقایق تلف شده بازی اختلاف را به دو گل رساند.

مهدی کیانی در دقیقه 20 این بازی یک پنالتی را برای تراکتورسازی از دست داد.

با توجه به این نتیجه تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره مقابل الغرافه به پیروزی رسید. در حال حاضر الاهلی با 11 امتیاز صدرنشین است. الجزیره با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد. الغرافه با 5 امتیاز در رده سوم است و تراکتورسازی با 2 امتیاز در قعر جدول است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.